Hoopla for arrangører logo
ArtiklerFunksjonerPrisAnbefalinger
Foto: Roger Harris (Unsplash)
Foto: Roger Harris (Unsplash)

2023 oppsummert - for et år!

2023 var nok et år med vekst for Hoopla, med over 3500 arrangører som solgte billetter til sine arrangementer via Hoopla-plattformen. Totalt håndterte vi billetter til over 10 000 arrangementer, noe som tilsvarer nesten 200 arrangementer per uke – hele året.

14. februar 2024

Et tilbud du ikke vil gå glipp av!

For å feire fjorårets suksess så tilbyr vi nå nye arrangører muligheten til å bruke vårt billettsystem helt kostnadsfritt gjennom hele 2024, så lenge du oppretter arrangørkonto før 15. mars. Vårt nye brukergrensesnitt gjør at du er i gang med billettsalget på to minutter. Les mer om kampanjen her!

Gratis er populært

For gratisarrangementer kan du alltid benytte Hoopla kostnadsfritt, og dette er populært for både publikum og arrangører. Også i dette segmentet var det en sterk vekst i 2023, med nesten 200 000 gratisbilletter som ble delt ut gjennom systemet.

Flere jobber smartere

Det norske kassesystemet Betala har en fullverdig integrasjon mot Hoopla slik at du kan administrere alt av både billett og salg i samme løsning. For eksempel kan du selge billetter på nett og ved inngangen, via de håndholdte kassene fra Betala. Smart, ikke sant?

Mange arrangører benytter seg allerede av muligheten for å minimere antall systemer og øke effektiviteten. I 2023 solgte våre arrangører faktisk over 40 000 billetter «i døra».

Med Betala som kassesystem er du sikret markedets laveste kostnader og pengene fra salg går direkte til din konto, uten fordyrende mellomledd. Les mer om Betala her.

Heia arrangørene

Hoopla er utviklet i Norge og har et team av norsktalende supportmedarbeidere og faste utviklere. Vårt mål er å tilby et brukervennlig, innovativt og effektivt system som er tilpasset arrangørenes skiftende behov. I fjor feiret vi 10 års jubileum og nå ser vi frem mot et spennende 2024, sammen med våre nåværende og nye kunder.